środa, 2 marca 2011

     Witam wszystkich, którzy zechcieli wejść na mojego bloga, poświęconemu mojemu ukochanemu klubowi czyli FC Barcelonie :))))))Będę pisał na tej stronie o najważniejszych wydarzeniach w tym klubie, będę dodawał moje komentarze i moje spostrzeżenia.

     Na początku chce napisać jak to się stało, że ten klub utkwił mi głęboko w sercu. Wszystko stało się 20 maja 1992 w Londynie. Kiedy to mając zaledwie 10 lat, zobaczyłem jak Barcelona po pokonaniu Sampdori po bramce Koemana zdobywa swój pierwszy puchar mistrzów.Był to mój pierwszy mecz jaki oglądałem, ale wrażenia były tak silne, że zakochałem się w tej drużynie tym dream teamie i fascynują mnie po dziś dzień.


   Tak jak wspomniałem wcześniej, będę poruszał na tej stronie najważniejsze wydarzenia w klubie, wraz z moimi opiniami i komentarzami mam nadzieję, że będą one na tyle ciekawe i interesujące, że ta strona przypadnie do gustu miłośnikom i kibicom tej wspaniałej drużyny, także zapraszam.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz